لیـــــــــلی درپاییز
12:5    تنهایی یعنی

 

تــنهایــی

یعنی ...
 

 

ذهنم پــر از تو ،
خــالی از دیگران است ...
اما کنارم خــالی از تو ،
پــر از دیگران است.......


نظرات شما عزیزان:

مهسا
ساعت13:19---20 مهر 1391
فتــم: دوستــت دارمـ ـ

عاشــقتمـ ـ

میمیــرم بــراتــ ـ

و تــ ــو با لبـ ـخند گفتـ ـی "مـ ـزه نـ ـریــز..."

بـ ـایــد میدونستـ ــم...

مـ ـزه عــشقـ ـم دلتـ ـو زده بــود...!!
مرسی ازنظرت عزیزم


مصطفی
ساعت11:31---20 مهر 1391
دوست داشتن ات ، هــوس نیست . . . کـه بــاشـد و نبــاشـد !
نفــس اسـت . . .
تا بــاشم . . .
تا باشی . . .


مصطفی
ساعت1:52---17 مهر 1391
از تو میگذرم بی آنکه دیگر تو را ببینم ،
از تو میگذرم بی آنکه خاطره ای را از تو بر دوش بکشم ،
نمیخواهم دیگر طعمی را از عشق بچشم.
از تو میگذرم ، تویی که گذشتی از همه چیز ،
این را هم فراموش میکنم ، جای من در اینجا نیست!


بهار
ساعت17:51---16 مهر 1391
داغي كه بر دل من است را هيچ چيزي التيام نخواهد داد....

چيزي در من گم شده است...

چيزي شبيه "زندگي"


آرزو
ساعت10:50---16 مهر 1391
گوشه ای می گریستم ...
عابری گفت : حالتان خوب است ؟!
گفتم خوبم !
تنها تکه ای تنهایی توی چشمم رفته است


مصطفی
ساعت0:09---16 مهر 1391
هر کسی می تواند با شما لبخند بزند

هر کسی می تواند با تو گریه کند

اما کسی که تو را دوست دارد

وقتی اشک در چشمان شماست ، میتواند آنرا تبدیل به لبخند کند . . .


مصطفی
ساعت3:46---14 مهر 1391
این روزها که می گذرد
یک ترانه تلخ
قصه ی تنهایی های مرا می سراید
سمفونی گوش خراشی است
روزهاست پنبه دگر فایده ندارد
……باید باور کنم
تنهایم




نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 10 مهر 1391برچسب:,به قلم: دلشکسته